Hej vinterland!

Jag kikade på en film.. & jag älskar ju Jessica Parker ^ ja faktist.  Å iaf så dissade killen hon skulle förlova sig med henne o blev tillsammans med hennes syster? typ. Och fastän Jessica Parker inte tyckte om honom så blev jag helt ledsen på honom ändå, heelknas tyckte inte man dissar henne ju. haha Nej jag har verkligen så överdrivet drygt och fick inte fram budskapet rätt helt enkelt.. Just nu kikar jag på Scarred och jag tycker det är riktigt läskigt faktist, jag hatar å se när folk gör sig riktigt illa, så sitter här å tjuvkikar lite, hehe.. Försöker få dennis till att sluta spela Need for speed Undercover eller vad de heter.. För vi ska hämta lite kläder och mina stövlar hemma hos mig. Men det verkar inte gå alltför bra om jag själv få säg det..

Usch bara tänker på hur lite jag vill se en person i min klass imorgon, kan hon inte bara sluta i min klass å flytta ? Hum, synd att hon flyttade hit och började i min klass jävla nolla. Jaja, det är en person jag inte kommer bli vän med iaf.. Henner pojkvän kör 110 klockan 9 på kvällarna på motorvägensom är typ 110 väg och hon skriker.. Humm ? Ahja hon tyckte det var tufft haha!! shit gå å lägg dig nolla..

Nää nu blire faktist att hämta sakerna och sedan sova vääääldigt skönt , fast känner på mig att jag inte kommer kunna sova för har bara legat och latat mig idag heelt sjukt drygt.. <3

Mina underbara vantar <3333

jdksgs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0