GOTT NYTT ÅR!

Idag förändras allt, det blir ett nytt år 2009 hur underbart är det inte då ? Är ju fortfarande lite sjuk fast det tänker jag skita i fullständigt ska festa somfaan jagmena, det är ju trottsallt nyår right ?

Känns som att detta året kommer att bli lyckat och jag känner mig faktist rätt lycklig.. Men börjar tänka på att flytta hem igen.. Dennis o jag kommer inte alltid för bra överens så jag är nog inte direkt redo att flytta hemifrån än tror jag nt..!

Men nej inget depp nu ska jag hoppa in i duschen och raka mig och alllt!!!!!!!!!

Okej lite dåligt av mig att jag inte köpt smycken i guld, MEN jag skulle göra det idag när jag var i stan men hann bara gå i en jädra affär innan det stängde, så det blir silversmycken fastän jag har guldiga prickar på klänningen, tror nog att det ska bli bra ändå!

Puss o kram å ha ett jäääävla bra nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0