Färgade linser ? En chans att bli en god julklapp ?

Oj vad älsklingen och jag storhandlade efter att vi sålt BILEN , såå skönt var det ju.. Så blev det för mig att göra biffar och gräddsås o potaits och en MASSA sallad, tillomed älsklingen tyckte det var gott. Iof han brukar inte vara kräsen haha bara det inte är tomat i så är han nöjd. 

För övrigt har dagen bara varit en lång dag med en massa väntan.. Imorgon är det skola och jag ligger ganska mycket efter och har ett matteprov på torsdag och matte kan ju inte jag för fem öre, men får se hur det går.. Förra gången så fick jag ett proäng över G och jag var sååå stolt, hehe nä men det gäller väl bara till att göra något på mattelektionerna å det och det gör inte jag, så det är väl därför det går fel för mig hela tiden.. Och novellen blire att göra med, den är ju någon månad försenad allt annat går som en klocka KANON!

Imorgon blire att kika på julklappar med mamsi, mysit ju.. Funderar på vad man kan ge sin farmor, ingen som vill ge mig ett förslag så det bara kommer upp i mitt huvud sådär ? hehe, nejmen nu ska jag kika klart på filmen tror jag faktist.. Och det blir väl en lång natt med att skriva klart novellen!

Jo föresten snyggingar ,

er

Är ni inte lite sugna på ett par färgade linser? Alla bloggare som bloggat i minst två månader får sig ett par, för mer info läs på deras hemsida www.fargadelinser.com ! Kan ju också bli en bra julklapp ?<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej hej :D

2008-12-15 @ 00:42:59
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: Therese

Såg din blogg på s.s så jag tänkte kolla in läget ;) gör du då?

2008-12-15 @ 01:23:11
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0