Det är inte en bra dag idag!!

Shit vilken dag.. Började med att jag vaknade och hade knappt sovit ett skit gick upp och fixade iordning mig och skulle åka till skolan, allt blev helt försenat, iaf mötte upp Denise och hade handel fick lite läxa o de.. Sedan Gick vi på UF - Ungföretagare. Det var typ två stycken som pratade om det och lite så. Så vare till att gå o äta och maten smakade skit.. Fattar inte varför folk säger att jag med skulle fuska på den jävla skitnovellen. Herregud hade jag fuskat på den så hade jag iaf stått för att..Det har förekommit fusk på svenskauppgifterna och jag är för en jävla gångs skull inte inblandad!!! Jaja whatever.. Så hade vi bild, jag och Denise gör varsit finfint gips hjärta haha skit fult men iaf nu är det klart så det ska bara målas..
Somsagt Dennis hämtar mig och kör mig alltid från skolan/till skolan, (herregud vilken komplicerad mening?) ja, och självklart gick biljävlen sönder, så nu får han ta sin röda bil som han inte skulle ha i vinter å han är pissed off kan jag lova.. Jaja, alla planer gick i kras, älsklingen och jag skulle gjort kallops idag vilket det inte blev har ju knappt ätit någonting idag.. Och jag och mamma skulle göra peppakakor som vi ska hänga upp.. & det gick ju inte heller för jag kunde inte åka och köpa lite större hjärtformer + peppakaksdegen och spitsen.. JA så jag gick och lade mig för jag blev så satans sur på hela jävla dagen! Men nu är jag ännu tröttare och behöver göra läxan, men jag orkar rätt ut sagt inte. Och jag måste göra ett jävla cv palla? jag vill inte ens jobba utan att få ut något på det! Jaja, de kan ju berätta hur man ska göra detta äckliga cv ist.! Herregud är sur på allt idag så det är väl bäst att jag slutar skriva! Kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0