Deprimerande!

Vilken deprimerad vecka jag har haft. Nu känns det väl lite bättre iaf men ibland känner man sig bara helt bortglömd, precis som om hela världen har något emot en. Jaja för övrigt har denna dagen stått av att ligga på soffan och titta på Hogens knows best, mycket kul.. Väntat har jag också gjort på att Tawi ska ringa men inte de, hon slutade för över en timme sedan men har inte ringt Jaja, jag tar och pluggar ist då.. Fast känner att jag måste ta och städa lite hemma..Ska även tvinga dennis till att  ringa och felanmäla den franska balkongdörren pga att den inte är tät för fem öre.. Det drar så otroligt kallt i lägenheten att jag sitter här med täcken och fryser.. De fixade bara de små fönstrena förra gången heelt lost men nu är det ju papi som fixar det. Skanska har tydligen tagit över det.. Haha ja iaf, känns ju bra att de iaf kan ta tag i saken för ingen annan gör det ju.

Hade tänkt att det får bli hamburgare idag till mat, känns lättast att göra orkar inte göra något annat idag så dennis får stå ut med det ..  Ligger sjukt mycket efter i matten assåå. Typ 30 sidor eller något, fint när det e prov nästa vecka typ. Novellen ska också in + bokreccensionen. Men orkar inte ens röra en fena längre, pallar inte ens röra mig till skolan.. Heelt deprimerad, nej det får jag inte hoppas..

Älsklingen och jag ska ha en gran här hemma , såå mysit bara längtar <3  Här får ni en dålig bild på julpyntet älsklingen gjort hahahaha!!

gsd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0