Sova .

Ja, jag hade gärna sovit en timme till eller två. Men nej, jag måste verkligen plugga så jag blir klar med denna satans uppsats. & imorgon måste jag prata med hon om att byta val, för har nog bestämt mig nu att jag ska söka om te handel :) Jag hoppas det går bra iaf, väldans nervös är jag om jag får säga det själv.

Men iaf idag var jag i skolan en stund, sedan orkade jag inte så mkt mer för har bara sovit 2 timmar inatt . Så hon bad mig gå hem så gick jag å la mig :) Det var riktigt skönt ska jag säga.. Kunde verkligen inte sova i natt & så satt jag o snackade med en jätte trevlig tjej ifrån USA, haha inte för att hon förstod så mkt utav vad ajg skrev, haha nä men hon förstod sa hon :D Jätte kul iaf .

Men nu ska jag nog ta å plugga lite hade jag tänkt mig :) Skriver nog mer senare & btw imorgon ska jag åka te karlshamn. TrevligtTrevligt, så kmr ju älsklingen på lördagen å då har vi 1 år och två månader (A) :) haha, ja massa kärlek till dig snygging. <3

Oh vad irriterad jag har varit när jag pluggade, inte en jävel ville hjälpa mig typ. Och mit nät cpade med. Helt galen dag idag, det ska bli så skönt att komma iväg nu te helgen, kalas :) Har ätit lite med, det var mumsigt. Men nu hade jag tänkt gå o lägga mig och sova. Det finns inte så mkt annat att göra :)  Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0