Rosa ;D

Halojsan. Min blogg har blitt väldigt rosa, haha.. Jag satt och lekte lite så blev det väldigt mkt rosa , menmen ska försöka fixa lite nytt när jag har tid. Idag skulle jag ju egentligen t stan men så blev det inte..

Idag har jag för övrigt annars städat, det blev superfint . Jag hade även tänkt mig att försöka plugga lite :) Annars ikväll blir det till att träffa älsklingen min, vi ska ha en riktigt mysig middag med lite film och så , hur trevligt och mysigt som helst. Jag hade även tänkt & försöka fixa mina ögonbryn lite med för alla som undrade haha. Hade tänkt göra mig extra fin idag :) & idag är det bara 13 dagar kvar tills min födelsedag, då blire te att ferra förhoppningsvis. Kaaaalaaaas <3 1 år & 2 månader med dig, de bästa som finns bebisen <3 
Pussen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0