POLEN :D

Hejsna alla solstrålar. Det är riktigt mycket sol här. & japp, idag ska jag o Gilsen te polen. Det kommer väl te att bli ganska kul hoppas jag iaf :) Det ska ju bli najs väder hela veckan här iaf, haha det är verkligen skit fint väder ute. Hoppas det blir lika fint där, det får man ju hoppas iaf :) Det blir väl te att ta med solbrillorna. Det kommer väl mer om hur det gått & varit på Tisdag eller onsdag kommer hem på tisdag serru ;D Men nu ska jag börja packa lite smått :) Det kommer troligtvis bilder med :)

För övrigt så tog vi igår hem älsklingens lillebrors kise hem till min Dennis. Så nu ska det blir bebiskisar :) Dom har fräst och typ dödat varandra de första timmarna, sedan idag morse när jag gav dom mat stog dom och åt ur samma skål , haha något fel äre på dom små sötnosarna. Otroligt fina kiseungar kommer det att bli iaf om det blir ngt :) Kommer sakna min älskling något otroligt i polen och självklart mami med :) <3
Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0