Nationella

Hejhopp så fint väder det är idag & varmt förståss. Hääärligt, var i skolan medo ch gjorde nationella i matte, det gick väl rätt okej haha men de roligaste var att jag satt & kikade ut på en duva som satt i trädet och när jag vände mig om så flög duvan rakt in i fönsterrutan så alla hoppade till i klassen allra minst jag ;) det var lite komiskt faktist.

Efter den insidenten så åkte vi in till stan & mötte nina jag och malin då asså ;) vi satt utanför skolan och pratade i minst en timme, så himla skönt var det asså. Jag skrattade så jag grät, som vanligt då.. Hehe, det är ju det gamla vanliga med mig att jag inte kan sluta gråta när jag väl skrattar, riktigt kul för mina vänner iomed att de gapskrattar åt mig för att jag gråter ;)

Men nu ska jag nog lägga mig & vila lite, sedan ska jag verkligen duscha, känner mig så jävla flåtig..
Pussen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0