Nationella - ont

Helloj. Idag vaknade jag med träningsvärk.. Har aldrig haft såhär ont någon gång i hela mitt liv.
Iaf sedan gick jag till skolan efter att ha försökt sätta upp mitt hår i typ en halvtimme, så ont hade jag. & väl i skolan gjorde jag Nationella i engelska, självklart skrev jag fel och tkte att uppsatsen blev kalas bra, å hade en timme på mig att göra om uppsatsen, ja jag kämpade väl med den i en halvtimme sedan pallade jag helt enkelt inte mer :S Och den blev rent ut sagt skit dålig. Man får väl hoppas på att jag blir godkänd, det lurat ju inte emot det hållet iaf, har ju missat ett nationellt prov i engelska med. Gick iaf hem efter provet.. Pallade nt mera.. :/ Usch, sedan har jag varit sur exakt hela dagen, riktigt jobbigt om jag får säga det själv. Kanske överreagerade lite idag men tkr inte man gör så bara :S
Varför får alltid alla bli så irriterade för samma sak, men aldrig jag för då gör jag något fel ?:S Åh så trött på det.

Har iaf ätit dipp med morot, det bästa som finns , det borde ni verkligen testa, riktigt gott faktist :) Använder mig av dippen Taco :) . Även lite chips till :O hehe, jag som skulle vara lite "nyttig" vet inte hur det gick, men iaf det löser sig :)

Älsklingen kommer till mig idag med, han ska massera mig, det ska bli riktigt härligt ( missuppfatta ej ) :) Du är det bästa som finns sötnosen min :) <3

Ibland måste man välja, frågan är vad =/
Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0