Lite seg är jag kanske ? ;)

Javisst, sorry inte skrivit något på några dagar hehe men iaf, i lördags så åkte vi till sölversborg jag & Dennis lite sådär oplanerat, haha Dennis skulle byta bromsskivor ? åt en vän.  Javisst Sedan så Sov vi där för vi kom ju ganska sent dit och så på morgonen så steg vi upp i skaplig tid och så började han hålla på där & jag kikade förfullt :) Tycker det är ganska roligt att kika på faktist hihi.  Så bar det av till karlskrona igen & då skulle han lämna in lite saker å medans det blev klart så tvättade vi bilen :) & jag var så duktig å riktigt skrubbade på fälgarna, haha ja de belv så fina så (A) haha. Så hämtade vi sakerna då & åkte upp te dennis föräldrar och hämtade hans mor och två småsyskon & hunden :) & så bar det av till Sölversborg igen och så var vi där och hade det lite trevligt. Jag orkar inte skriva mer om det, haha..

Idag iaf så har jag varit SÅÅÅÅ duktig i skolan om jag får säga det själv. hihi , gjorde en insändare som jag nu renskrivit på datorn & imorgon blir det nationella det som jag missat då. hehe kanon .. Lite mer pluggande blir det väl iomed att jag ska bli klar med min satans uppsats tills imorgon så man kan få ett litet G där kanske ;) haha får väl inte mer som vanligt jävla cp lärare. Jag som skriver så bra (A) iaf när jag skriver uppsats brukar det bli bättre än när manskriver på nätet ju, så äre ju .. Haha.. Men man får väl ta i tur med det nu.. :)

Pussseen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0