Jobbigt :/

Hallå alla glada :)

Nä nu har jag tänkt att börja skriva lite här.

Så jobbigt allt nu med gymnasievalen . Jag vet inte vad jag vill bli eller vart jag ska gå.. Det känns helt onödigt.. Jag har valt barn & fritid men vill ändra te handel, men frågan är om jag verkligen orkar plugga så hemskt mycket.. Jag vet inte, jag vill även gå i skolan i karlshamn men ändå inte lämna allt här =/ Det blir ju  en lång bit ifrån Mamma, vännerna och självklart älsklingen . DET ÄR GALET JOBBIGT!

Ahja, idag har jag iaf varit i skolan , mest chillat runt sedan sista timmen var jag på hemkunskapen ? Visste ju helt enkelt inte vart jag skulle vara iomed att vi har ngt cp schema  för att de andra praoar, inte för att jag förstår meningen i det men de anser väl att man måste ha cp schema för det . Ahja whatever. Sedan gick vi å åt, de va väl de roligaste som har hänt idag i skolan.. humm , kalas.. not.

Har även varit med älsklingen, hos hans föräldrar. TrevlansTrevlans, förutom att Dennis somnade i mitt knä . HAHA, söte då  :)  Naae men nu e de väl dax att sova dåra.   Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0