Idag är det valborg snyggingar.

Javisst snyggingar idag är det valborg & imorgon fyller jag år :)
Ska till stan nu snart hade jag tänkt mig, eller ska väl åka in vid 11 tiden, hehe hade tänkt köpa mig en tubtop som jag hittat som e jätte söt :) Sedan bär det av t söversborg, hemskt vad mycket man håller hus där, blitt mkt nu denna månaden :O Man kanske kikar förbi farmor på vägen, farfar hadeju blivit inlagd igen :( så han hade preciskommit hem så farmor kan inte komma te min födelsedag, liten besvikelse där..

Usch, farfar har lagts in nu igen & han mår tydligen itne alls bra så det blir väl att åka dit idag tror jag för han vill nog säga grattis i förskott. Vi får hoppas att jag får träffa honom iaf..& hoppas på att det bara kan bli bättre för honom <3

Har varit på stan idag & hittade mig en tubtop el ah klänning, jätte mysig tänkte ha den på skolavslutningen den är vit med ett svart band :) Fick även rosor av min älskling idag jätte fina var dom bebisen min <3 & nu är han och köper en present till mig :)

Har även kanske hittat mig ett sommarjobb, vi får se hur d går med den saken :) Känner mig verkligen inte pigg idag så sak gå & vila lite nu. hade fint snyggingarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0