Gaalet.

Ja denna dagen har verkligen varit gaalen.Men det är så otroligt fint väder ute och riktigt varmt faktist .. Iaf somnade hos älsklingen & så skulle han upp o jobba vid 7 så jag fick ligga i sängen å sova helt ensam :( Iaf sedan tittade jag på Hem till midgård, ja vad gör man inte när man e rastlös eller hur ? ;D Iaf, sedan gjorde jag mig iordning å lite så vid tre tiden typ. Så skrev jag med ronija lite på msn å så gick vi hem t mig och så städade jag o lite så, sedan kom ett bättre alternativ och hon gick t jennie. Jaja, whatever skulle ändå va med älsklingen en timme efter hon stuckit så de gör ingenting :D haha..

Älsklingen kommer väl snart hit han slutar jobba vid 7 så ska han väl duscha å lite så sedan komma te mig :) Massa mys. Just nu gör jag baguetter igen, efter att ha ätit min frukost = rulltårta. Jag var bara tvungen det var så otroligt gottit . Inte bra för fettet dedär, men vafan man får väll unna sig något ibland, eller ?

Jag & min sötnos åkte och handlade och det blev gräddstuvad oxpytt och chips & dipp .. Somsagt det är inte hellet allt för bra för fettet, men det är ju helg. Ååh vad dålig jag är på att äta rätt. Får snart börja ut å springa som jag sagt hur länge som helst.. Vi var även ute på shell en runda och där träffade vi nina och malin o tawwi och robban o ammo. Jätte fint hår föresten tawi :) hon har satt in dreads om ngn undrar ;) Så åkte vi t stan en runda å sedan tbx t älsklingen igen och hade massa myspys.

Annars idag så hade jag kunnat festa, men nae var inte så sugen på det, ska ju ändå till polen imorgon så man kan lika gärna ha kul där :) Hur det nu kmr bli med den saken..
Sanningens ögonblick hade ju varit ganska kul att se imorgon kanske, men det kommer väl inte gå så bra, är inte hemma då utan påväg till polen, de som kikat på det får väl säga ifall det var värt att kika på .

Men nu ska jag för övrigt äta och kika på tv hade jag tänkt mig kanske lite pluggande idag med, man vet aldrig.
Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0