Fredag

Ja nu är det då fredag och klockan är 00:37 inte så mycket men mina ögon börjar bli lite trötta samt min rygg, usch otroligt ont i min rygg + denna träningsvärk som aldrig försvinner.. Men nu ska jag inte klaga direkt.. Har suttit & lekt en del med min nya design, eller vad man ska säg. Iaf det gick väl inte för bra men lyckades göra mig en bakgrund jag blev nöjd med i Photoshop :)  Det var ju somsagt ett tag sedan jag ens öppnade de programmet  :)

Idag så har vi studiedag och även pengarna kommer & det blir väl kanske en runda upp på stan och sedan sola som jag ser fram emot för har inte solat på en hel månad ungefär  :) Somsagt jag får nyttja mitt sista barnbidrag.. känns inte för bra att detta är det sista och att jag inte har något sommarjobb :O Jag får helt enkelt gå utan pengar hela sommaren vilket jag verkligen INTE är överlycklig för . Får ta och köpa lite kläder för sommaren och en bikini  :O Hittar ju då aldrig ngn överdel som passar, det är nästan så man vill ta och skaffa sig en baddräkt ist ^^ haha, nejdutack.

Plugga blire med till att göra, men det skulle jag ju ifs gjort idag eller igår blir det, men det blev inte direkt av. Två uppsatser att göra klart + en insändare, kulit och även nationella i matte på torsdag.. Usch å fy.. Men nu hade jag faktist tänkt mig för att gå å dejta kudden så man orkar stiga upp i en skaplig tid imorgon, Älsklingen & jag ska ju ha lite myskväll imorgon också :) <3 Näätti Nääätti
Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0