Festis :)

Ohja, igår var jag på fest, fast innan dess var jag hos farmor och så kom dennis å hela familjen å så åt vi massa god mat :) Sedan åkte vi till sölversborg å hämtade dennis vän, sedan hem till mig och så gjorde jag iordning mig och lite sånt.. Sen skjutsade Dennis mig te jannie :) Å där var det ju ganska trevligt tkr jag. Bara att jag hade så satans ont i mitt huvud . Ronija och jag gick självklart å åt på äpplen för vi var så hungriga, hade ju inte ätit något förutom hos farmor. Men iaf, det var trevligt . Saknade malin lite där iaf .:P men annars så var e ju kalas. & nu ska jag gå och lägga mig för har så ont i min mage, tror jag börjar bli sjuk :(
Klaga nt på mitt val av klädsel, hahaha..  Min blåa tröja sticker ut iaf , fast gick ju isf i linnet förutom när det blev riktigt kallt ett tag :O Menmen :)                                 Pussen <3

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0