Ferre.

Yes, idag blire ferre.

Varit i skolan idag hände väl inte allt för mkt förutom att jag typ kom hundra år försent haha men skit samma, sedan blev det amiralen & åt en jävla massa korv, emma bjöd ;) haha hon jobbar där. haha iaf sedan stan och då blev det ett par solbrillor, aah vetefan hur dom ser ut, men vafan jag bryr mig inte, hahah. Så ska jag väl fixa till mig lite sedan blire fest ja. Ska ha en tukina med svarta tights å sedan ballerinaskor eller mina med klack :) Har itne en aning & sedan mina otroligt heta solbrillor, hahaha.. Menmen orkar inte skriva så mkt mer, e svintrött . <3

Det blir väl en runda t stan sedan med älsklingen ifall han inte sover. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0