:)

Halloj & god morgon, nu är det bara några få minuter tills jag ska till skolan. Så tänkte ta å skriva någon rad här. Har även räknat ut att det är 14 dagar kvar tills min 16års dag :) Det ska bli kalaskul , men nu ska jag kila.

Nae nu har jag precis kommit hem ifrån skolan/stan , i skolan vare väl helt okej, gick på två lektioner sedan va de te att dra sig in mot stan där vi skulle kika på en "musikal" ? Helt okej bara lite långdrygt iomed att den var vääldigt lång :O typ två och en halvtimme, gud. Sedan var det till att lämna busskortet till Malin :) snyggingen själv. Ja ibland kan det faktist vara jobbigt att inte ha ett eget busskort, inte haft ett på hela TVÅ månader :O Ist går jag.
Menmen, ifall man skulle ta och städa lite, det vore kanske bra för det ser rent ut sagt helt sjukt ut i mitt rum och så blir det ju till att plugga en massa det är ju studiedag imorgon somsagt härligt härligt tycker jag som är ganska trött på skolan om jag får säga det själver :)

& i helgen blir det till att åka till polen med brudsen, trevligt trevligt tycker jag iaf :) Så kommer vi hem på tisdag ? Haha, det ska bli naajs.

Nae nu ska jag ta och hämta mina baguetter ? ur ugnen innan dom bräns jag är riktigt hungrig. Skriver kanske mer sedan :)

Jo just de, jag hade tänkt fixa om min blogg lite, men det kommer väl. Hehe . Hoopsanhooj

21:00

Jag är riktigt irriterad på de som ska kalla sig för ens vän. En vän skiter inte bara i en. Så riktigt jävligt trött nu på att vara ngn reserv när du inte är vän med dina andra.. Åh känner mig rent ut sagt så riktigt utnyttjad. Jag kan bara inte förstå det & att man inte ens kan be om ursäkt är ju rent ut sagt förjävligt av en såkallade vän..

Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0